تفاوت بازاریابی سئو و بازاریابی محتوا
نوشته شده توسط : hamed

بازاریابی محتوا و بازاریابی seo چه است؟ به صورت مختصر می‌توانیم بگوییم، سئو در مشهد خواسته ما از seo درواقع یک فرایند صعودی و رو به بالا میباشد که کیفیت وبسایت، ترافیک تارنما، بازدیدکنندگان وب سایت را ارتقا میدهد، ولی بازاریابی محتوا برا ارش مطالب ارائه گردیده و مربوط به قضیه وب سایت میباشد که برای هدایت یوزرها به سمت وبسایت و در غایت منفعت آوری میباشد.

محتوای seo چه میباشد؟
محتوای بهینه سازی گردیده چه است؟ درواقع یک محتوای online میباشد و کاربردی که دارااست مقام وب سایت در موتورهای کاوش (مانند موتور جستجوی گوگل و یاهو و بینگ و…) افزایش می‌دهد،به ذکر معمولی خیس میتوان ذکر کرد که وبسایت فارغ از محتوا اعتبار متعددی ندارد و محتوا به تارنما اعتبار می‌بخشد، علاوه بر این محتوای بهینه سازی عموما بدین شکل میباشد که ما یک یا این که یک‌سری واژه کلیدی خاص را گزینش کرده ایم و برای آن عبارات تارنما سئو گردیده‌است.

مزایای بازاریابی محتوا برای بازاریابی بهینه سازی چه‌گونه می باشد؟آیا محتوا برای seo اصلی میباشد؟

یکی‌از مزایای محتوا برای seo این میباشد که در‌صورتی‌که محتوا کیفیت بالایی داشته باشد قادر است CTR بالایی به وجود بیاورد، و گوگل این را بعنوان دلیل اصلی در درجه بندی در لحاظ می گیرد و منزلت تارنما بهبود میابد،یوزرها هرچقدر بیشتر کلیک نمایند روی لینک و پیوند شما، شانستان برای کسب جايگاه 1 گوگل بیشتر میباشد.

چرا بایستی به بازاریابی محتوا و بازاریابی seo اهمیت بدهیم؟
بازاریابی محتوایی چه می باشد؟ محتوای سئو گردیده وسیع ترین گزینه برای سئوی تارنما میباشد، با این تفاسیر نقش بازاریابی محتوا در یاری به مشاغل و seo موتور کاوش تماما معین میباشد،همان بازاریابی محتوا به بهبود seo و بهینه سازی نیز به بهبود وبسایت و کسب و کارمان امداد میکند.

نمونه و مثال ای از بازاریابی محتوا

مراد ما از محتوا تبلیغات وجود ندارد، ما قصد نداریم تبلیغات را بخوانیم و منتشر کنیم یک مثال خوب از بازاریابی در محتوا میتوان به cmo.adobe.com اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: